Jom Kira

Friday, December 24, 2010

Expression From the Heart

Assalamualaikum...

Aku ade hobi... hobi aku main gitar, tapi suara vocal aku tak sedap... tapi aku peduli ape... hahahaha.... aku cuma nak kongsi; kalau korang perasan kat tepi page aku ni ade link reverbnation, dimana aku upload hasil karya aku yang kebanyakan nye aku cilok tapi aku minta kebenaran dulu lah... harap2 tuan empunye tak kesah lah... hehehehe 


Sape yg tak perasan aku letak pic kat ner expression from the heart aku... kesemua lagu yg aku upload ni ade lah semua hasil petikan guitar aku sendiri dan sumbangan suara aku yg sumbang, dan di bantu dengan mengunakan Audacity.... harap2 korang semua terhibur.... aku tak set kan auto play... kalau korang nak dengar korang tekan play sendiri lah yer... oy lagi satu ade certain lagu bole download... kalau korang nak lah... tapi kalau tak sedap abaikan jer.. ahhahahha... lantak lah, aku pun tak tau asal aku buat camni.. hahahahha....

ENJOY

 

No comments: