Jom Kira

Wednesday, December 15, 2010

Have You got the blues?

Assalamualaikum...

Aku skarang dalam keadaan delema, ade perkara dalam hidup aku yang kurang lengkap... kepala aku pusing2 macam banyak masalah, tapi bila aku senaraikan masalah aku, cuma ade satu jer... hahaha entah bila aku nak mulakan pun aku tak tahu... hadoi... kuatkan semangat... rajin kan diri... mana hilang encik rajin ni? tapi bila aku nak mulakan perkara ni, ade jer benda lain timbul... so aku satle kan benda lain tuh dulu... tapi kalau "lagi lama aku pegang secawan kopi itu, lagi berat bebanan secawan kopi itu", untuk mengurangkan bebanan masalah aku ini cuma aku perlu minum jer kopi itu.... tapi aku masih pegang jer walaupun secawan kopi itu berat nye lebih kurang 12oz tapi lagi lama aku pegang rasa berat secawan kopi tuh dah cecah lebih dari 3pound... beban tuh akan mula terasa pada lengan aku, lenguh2... kemudian sendi siku aku akan mula tak selesa... di bawa pula ke bahu aku... ah! ape nak jadi ngan aku ni.... ape kata kita layan lagu "zapin blues" ni dulu persembahan dari Farid Ali AKA Mr Gambus.. hehehehe


 

No comments: