Jom Kira

Monday, January 31, 2011

BENCI


Assalamualaikum...

Aku tahu perasaan benci ni satu perasaan yang negetive, setiap manusia ade perasaan itu.. cuma aku tak penah cuba nak menunjukan perasaan benci aku pada sape2... buat masa ni entah lah... maybe aku benci terhadap sesuatu kot, tapi aku cuba buang perasaan ni jauh2... sesuatu itu tidak seharusnye merupakan manusia... kekadang situasi pun bole menjadi sesuatu, benda yg tidak hidup pun bole menjadi sesuatu... yang pasti aku benci sesuatu itu... DIRI AKU...

Lagu "benci" yang aku rakamkan ini, hasil nukilan Fynn Jamal, aku kagum ngan hasil karya nye... cuma lagu "benci" ni aku buat version aku itu sahaja... bukan mencuri, tapi meminjam dengan kebenaran, harap2 dibenarkan... 


 

2 comments:

gedek! said...

Haha! Jumpa blog ni... The fun side of you, eh...? cool!

chefzyco said...

alamak pak ngah gedek, camne lah bole jumpa... ini sekadar suka2 jer... takde niat tuk ape2 pun hahahhaha