Jom Kira

Sunday, July 10, 2011

Cindy, Claudine, and Maya.....

Assalamualaikum...

Cindy, Claudine, dan Maya.... 3 gadis sexy yang diiringi oleh kumpulan pancaragam Hyperdrive dari negara Filipina (Philippine).... persembahan merekan memang penuh semangat seperti nama kumpulan mereka "hyper"... mereka menjanjikan persembahan hebat setiap malam, dan aku tidak nafikan mereka, kerana mereka akan hidangkan anda dengan alunan irama music yang mantap ditambah pula dengan vocal yg padu secara live... hahahaha and satu lagi mereka bole bawa lagu Siti Nurhaliza - aku cinta pada mu....

Aku bukan manager, aku bukan nak promosikan band ni dan aku juga bukan nak bagi tau yg aku ni kaki clubing... aku manusia biasa yang mencari kebahagiaan... aku sedar berhibur tidak akan menghilangkan segala masalah yang ade... tapi aku angap sebagai rekriasi untuk aku semata2... aku pergi ke "the Mix" kerana kawan aku yang bawa dan sekadar melayan segelas coke-cola berharga RM15 dan menikmati persembahan music dari pancaragam "Hyperdrive".... Music is Universal kan.... niat aku baik...

Aku masuk ke "the Mix" dan aku perhatikan open kitchen mereka yang sangat menarik, kerana open concept nye... sangat menarik perhatian aku, aku lihat setiap Chef bertopi tinggi bekerja keras menyediakan hidangan istimewa mereka, mereka kata mereka menyediakan al-fresco dinning entah ape yang dimaksudkan aku pun tak tahu... bila aku lihat menu die banyak kearah mixed-grill item dan juga snacks... tapi presentation food die sangat menarik... dan juga mereka menghidangkan sexy cocktail (capuran air kencing setan) part ni aku abaikan.. tapi bar mereka sangat lah besar dan pelayan tetamu (waiter & waitress) sangat friendly... biasalah kot orang hospitality kan....

Seperti biasa aku suka perhatikan  tingkah laku dan sifat manusia... so bila aku ditunjukan ke tempat duduk... aku perhatikan di sebelah kiri aku ade sekumpulan orang Jepun, dressing sangat kemas apebila music dimainkan mereka menghayunkan tangan mereka seperti Usop Wilcha dalam cerita hantu kak limah... hahahaha sambil melambungkan flying kiss terhadap 3 penyanyi sexy diatas pentas, sejam kemudia aku perhatikan mereka dah lena sambil music dimainkan dengan kuat... hahahahaha.... Sebelah kanan aku pula ade sekumpulan arab, atau mereka seperti Middle eastern... pak arab lah kot... dengan cara menari belly dancing die org hahahaha... meriah pak arab ni... maybe sebab kat negara die org takde bar kot.... memang pak arab ni pun sporting bila gadis2 memangil mereka ke dance floor, pak arab ni dengan selamba jer menari ala arab die org... hahahahaha... aku sambil perhati sambil aku sedut lagi air coke aku...RM15 tuh segelas... sedut sikit2 jer... hahahahhaa .... Sebelah depan kami pula ade sekumpulan staff hotel salah seorang dari mereka melayu... aku perhatikan die macam cuak2... aku ingat die kenal aku, sape mamat ni? cuak2 (macam takut) memandang aku... apehal tak puas hati ngan aku ker? sekali bila kawan die beralih, rupa nye mereka melayan beer... patut ah si mamat melayu ni macam takut2 jer bila tgk aku dengan kawan aku ni melayu, masuk ke tempat macam tuh... hahaha bodoh punye melayu.... nak minum, minum ah... dosa ko yang tangung bodoh... ko usha2 kite org ape hal... aku nak layan music.... Dan di sekitar bar pula ade beberapa mat saleh, aku tak tau ah dari negara mana mereka datang... tapi mat saleh ni dengan gaya cool mereka... takde nak mengelabah macam org2 Asia kita ni... seperti mana juga aku dengan kawan aku... sambil sedut coke sikit... dan melayan music.... itu sahaja.... hahahaha cool....



 

No comments: