Jom Kira

Friday, September 20, 2013

"Mama Pinky B"



Assalamualaikum...

Hari ni aku nak citer pasal tabiat merokok aku, yer aku masih merokok, dalam masa yang sama aku cuba mengurangkan tabiat aku... So aku jumpa alternatif baru untuk mengatasi tabiat aku ini... nama nye VAPE... macam2 org pangil e-cigarette la rokok elektronik lah.... bagi aku senang aku pangil vape, short form kepada vapor, "In vapor we trust" hehehehe..... ok mod yang aku guna dalam vid ni adelah KTS telescopic storm dan tank yang aku guna adelah RDA mini drip tank, memang conbinasi yang mantap, manakala liquid atau flavor yang aku ketagih buat masa ni adelah "mama pinky" dan juga "B-ice"...
Aku bukan nak promosi supaya org ramai isap vape... tapi aku nak tunjukan usaha aku untuk berhenti dari tabiat buruk merokok aku.... sekian.


 

1 comment:

Dian said...

"Mama Pinky & B"..although baru terbaca..i support & appreciate your effort with a sincere heart..