Jom Kira

Monday, May 3, 2010

Ip Man 2


  Assalamualaikum...

Aku ni bukan lah peminat Chinese movie, tapi musim2 releks ni... aku senang terpengaruh ngan kengkawan... so one day my office mate ajak tgk citer ni Ip Man 2, aku dah lah tak tgk yang part 1 nye, tapi cara office mate aku citer tuh terus aku dapat capture sedikit sebanyak ah jalan citer die... so end up tengok gak ah... ok lah cerite die, fighting scene agak menarik... lagi pun watak Donnie Yen ni memang style....

Movie ni base on a true story of Grand Master Eep Man... merupakan Sifu Kung Fu Wing Chun... dan salah seorang anak murid nye adelah Bruce Lee... sebab tuh cite ni dapat sambutan ramai kowt... tapi kalau sape tanye aku pasal movie ni mesti aku suggest gi tgk nye.... memang worth the money you spend ah... hehehehe





No comments: