Jom Kira

Tuesday, July 13, 2010

Pilihan Sahur, Ramuan Sejuk Beku


Assalamualaikum...

 Dah lama aku tak keluar atau terpapar di majalah... maybe kawan aku yang kat karangkraf tuh dah naik pangkat, atau ade slack yang aku buat kat die... tak kesah lah... perjalanan aku harus dijalankan...hehehehe... so hari ni aku nak warwarkan...

Bulan Ramadahn semakin hampir, so baru2 ni aku ade shooting for majalah Rasa lagi"... kali ni aku contribute 10 jenis rasipi yang berasaskan makanan sejuk beku, sesuai dimasak waktu sahur atau berbuka... simple modern cooking yang aku applykan... sesuai dengan character aku yang ala2 modern dan contemparary ni... almaklum lah tugas ni deberi last minit dari boss tercinta aku... nasib ade beberapa anak murid aku yang sudi membantu...

So sapa nak tau jenis masakan yang menjadi signiture aku, perlulah mendapatkan Majalah RASA dengan segera... haha promote lebih, bukan dapat comission pun, kerja suka-rela... Biar aku akhiri post ni dengan kata2 khidmat aku "The best way to cook is to cook without a recipe" 

Sekian...


No comments: