Jom Kira

Friday, May 27, 2011

Tetap Mencinta...



Assalamualaikum...

Sebelum korang mula baca, sila tekan play pada video diatas dulu, tapi kalau korang taknak baca post aku pun takde hal... tapi sila tekan play gak... aku nak citer pasal lagu dalam video ni... tajuk asal lagu ni sebenarnye adelah "tetap Mencinta" seperti mana pencipta lagu ni yg dah bagi tajuk... tapi aku tukar nama tajuk lagu ni kepada "DIA" ikut suka aku plak!... nasib pencipta lagu ni tak lempang jer muka aku... hehehe.. asalnya aku terdengar sambil menonton video pencipta lagu ni di FB beliau satu ketika dulu.... dan aku tersentuh dengan lyric lagu ni sebenar nye, sedikit sebanyak ade kena-mengena dgn aku.. yo-yok all jer... mana ade kene-mengena ngan aku pun, aku jer yg perasan lebih, dasar tak sedar diri.. huh!.. tapi tuh zaman aku tak bole kawal emosi aku... tapi skang aku dah matang... aku tolak tepi perasaan aku... dan aku cuba tonjolkan kebolehan aku... kebolehan aku untuk bermain muzik... sekadar hobi jer... bukan aku nak jadi artis pon... hehehe ade yang nk kena penerajang dari aku ni... so.. version yg aku post ni version raw ah tapi bole lah... hahahha

 

1 comment:

Khursiah Aziz said...

Ini boleh buat show for weeding ceremony?