Jom Kira

Tuesday, March 30, 2010

Terpesona...

Assalamualaikum...

"Terpesona" itu jer ayat yang aku dapat katakan bila aku menjejak kaki ke Taylor's University College, Lake Side Campus........ hmmm. Aku bukan ape cuma nak kongsi experience aku, hehehe... aku bekerja di sebuah University yang nama nye agak gah juga, tapi aku sedih bila nak cite pasal campus tempat aku bekerja.... tapi nak wat camner perjuangan harus di teruskan... 


Waktu aku kat Lake Side Campus ni, walau pun 80% jer baru siap, tapi sempat gak ah, member aku bawak pusing School of Hospitality and Tourism die... aku terpesona, school mereka mempunyai 4 fine dinning restaurant, dan kesemuanye beroperasi, tak payah lah nak compare ngan fine dinning restaurant yang ade kat tempat kerja aku tuh... bila masuk kitchen meraka jer, aku terpesona, kitchen mereka putih.... 


Terpesona lagi... bila member aku bawak gi office die... aku tak komen ape pun, then bila time lunch, member aku ajak lunch kat food court, di block A... so aku follow lah, dari school Hospitality nak ke food court kena lalu student lounge die org... aku tgk budak ramai.. semua muka happy, bila lalu student lounge jer aku nampak ade pool table 3 biji, pingpong table 3 biji, siap ade fusball table gak 2 biji.. pastu ade budak main chess... cam seronok jer student lounge dieorg.... Terpesona, aku terpesona... tiada kata2 lain... cuma tanda soal nye bila lah canpus baru Unirazak ni nak menjadi kenyataan... harap2 lagi gempak dari Lake Side Campus ni... InsyaAllah.....


1 comment:

pwincess AJA said...

Seronokkknya.
tah bile UniRazak nak bertukar...
Student lounge UniRazak ibarat hidup segan mati xmahu...huuu~