Jom Kira

Wednesday, April 21, 2010

I - Food Exhibition


Assalamualaikum...

Pada tanggal 14 April 2010, atas kerjasama antara 2 kelas; iaitu kelas MICE (DPL) dan Food Innovations and Design (DCA). Satu event telah berjaya di jalankan dengan matlamat mewujudkan kerjasama antara kursus yang berbeza, disini kita dapat lihat betapa akrab nye hubungan pelajar sesama dibawah payung Faculty Hospitality & Toursm Management (FHTM)

Ucapan dari Dekan FHTM


Juri undangan Maria Tengku Sabri, Chef Azhar, Mr William

Di sini aku nak ucapkan terima kasih atas sokongan dari para pelajar aku yg bertungkus lumus, yang sentiasa menagihkan ilmu dari para pensyarah di UNIRazak walaupun kelengkapan facilities di University ini tidak lah beberapa sempurna tapi mereka sentiasa menunjukan yang mereka boleh melakukan ape saja jika ade kemahuan... special thanks to them my student, adat pertandingan ade yang menang dan ade yg kalah, tapi pada saya anda semua adelah pemenang saya.... "Don't let the fire stop burning" , saya ni hanya umpama pelita yg menyuluh jalan, anda semua yang harus meneruskan perjalanan anda..... to all the readers jangan lupa to check out blogspot mereka di foodgig.blogspot.com ....


A few of the participant on that day


Congratulation to Aja, Mai, Azam, and Alysha


Juri menjalankan tugas


Not to forget my fellow colleague that fully support us






P/S: Aku baru belajar edit gambar... hehehe seronong plak edit mengedit ni...

No comments: